شنبه ۰۶ مرداد ۰۳

۱۰۰ درصد درمان قطعی زانو درد با پی آر پی زانو

تزریق پی آر پی یک روش درمانی نوین است که با استفاده از پلاسمای غنی از پلاکت (یا پی آر پی)، بهبود عملکرد مفاصل را امکان‌پذیر می‌سازد.

۱۰۰ درصد درمان قطعی زانو درد با پی آر پی زانو

۸ بازديد

???? ۱۰۰ درصد درمان قطعی زانو درد با پی آر پی زانو در صورتی که شدت تخریب زانو زیاد نباشد، امکان‌پذیر است. در علم پزشکی با قطعیت نمی‌توان در مورد روش‌های درمانی مختلف اظهار نظر کرد؛ اما روش پی آر پی از جمله متدهایی است که بسیاری از افراد پس از چند جلسه از آن نتایج مثبت گرفته‌اند. در ادامه این مقاله از کلینیک دکتر ناصح یوسفی باید اشاره کنیم که در این روش به دلیل اثرگذاری زیاد بر بافت‌های آسیب دیده زانو از طریق فاکتورهای رشد موجود در پلاسمای غنی از پلاکت در طول چند جلسه، علائم و نشانه‌های زانو درد شدید کاهش می‌یابد.

هرچه تعداد جلسات درمانی بیشتر باشد، به مراتب ماندگاری آن نیز بیشتر خواهد بود. همچنین اگر پس از هر جلسه مراقبت‌های درمانی لازم را انجام دهید، زودتر علائم بهبودی را مشاهد خواهید کرد. چنانچه قصد درمان قطعی زانو درد از طریق تزریق پی آر پی زانو را دارید، به کلینیک دکتر ناصر یوسفی در غرب تهران مراجعه کنید. کادر متخصص این کلینیک با استفاده از دانش پزشکی روز دنیا و استفاده از بهترین کیت‌های تزریق به شما کمک می‌کنند تا دردهای زانوی شما در کوتاه‌ترین زمان بهبود یابد.

???? آیا درمان قطعی زانو درد با پی آر پی زانو امکان‌پذیر است؟

اگر شدت تخریب مفاصل زانو شدید نباشد، 100 درصد درمان قطعی زانو درد با پی آر پی زانو امکان‌پذیر است. برای بیمارانی که دچار انواع بیماری‌هایی مثل تاندونیت زانو، گرفتگی عضلات و زانو درد شدید هستند، بسیار اهمیت دارد که بدانند آیا از طریق این روش می‌توانند به درمان قطعی خود امیدوار باشند یا خیر.

پلاکت درمانی یکی از راهکارهای نوین پزشکی است. در این روش به جای جراحی و تزریق استروییدها، به بیماران توصیه می‌شود و به تسریع روند بهبودی افراد کمک خواهد کرد. در این روش پلاسمای غنی از پلاکت از خون خود بیمار دریافت می‌شود. از این رو این ماده طبیعی با کمک به تحریک سلول‌های بنیادین، روند بهبود انواع بیماری‌های زانو را تسریع می‌کند. پلاسمای غنی از پلاکت حاوی فاکتورهای رشد متعددی است که در درمان مفاصل آسیب دیده و بافت‌هایی که دچار تخریب شده‌اند موثر است. بنابراین در افرادی که شدت عارضه زیاد نیست، می‌توانند در کنار فیزیوتراپی و برنامه‌های تقویتی این روش را امتحان کنند. 

در آن دسته از بیمارانی که دچار عارضه یا آرتروز یا سائیدگی زانو هستند، اگر شدت تخریب مفاصل بیش از اندازه باشد، تزریق پی آر پی به کاهش علائمی مانند تورم و التهاب و زانو درد شدید کمک می‌کند. در چنین افرادی ۱۰۰ درمان قطعی زانو درد با پی آر پی زانو امکان‌پذیر نیست. از این رو فقط می‌توانند برای افزایش دامنه حرکتی زانو از طریق این روش اقدام کنند.


آیا درمان قطعی زانو درد با پی آر پی زانو امکان‌پذیر است؟ 


???? فواید درمان زانو درد با تزریق پی آر پی زانو

بیماران زیادی تاکنون از تزریق پی ‌آر ‌پی زانو نتایج مثبت دریافت کرده‌اند. برخی از افراد تنها پس از یک دوره درمانی ۶ تا یک ساله شاهد از بین رفتن علائمی چون التهاب و افزایش دامنه حرکتی زانوی خود بودند و حتی نیاز به جراحی و تعویض مفصل زانو ندارند. در مجموع درمان از طریق پی ‌آر پی زانو مزایا و فوایدی به همراه دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد:

1- عدم نیاز به جراحی و تعویض مفصل زانو

2- از بین رفتن آسیب‌های تاندون‌ زانو

3- کاهش آسیب‌های عصبی به بافت‌های اطراف زانو

4- کاهش تورم و التهابات مفاصل

5- بازسازی سلول‌ها و ترمیم بافت های آسیب دیده زانو

بیشتر بخوانید: پی آر پی زانو + قیمت و عوارض

6- افزایش دامنه حرکتی زانو پس از چند جلسه درمانی

7- ماندگاری بیشتر نسبت به سایر روش‌ها از جمله تزریق کورتیزون و دارو درمانی


فواید درمان زانو درد با تزریق پی آر پی زانو 


???? اهمیت مراجعه به پزشک متخصص

برای جلوگیری از عوارض تزریق پی آر پی، بهتر است مراحل درمان را تحت نظر پزشکانی که با فرایند تزریق و استانداردسازی این محلول آشنایی دارند، پیگیری کنید. عفونت، آسیب به ستون فقرات شوید و آسیب به  بافت های زانو از جمله خطرات احتمالی تزریق پی آر پی است. از این رو اگر پزشک معالج با چگونگی تزریق آشنایی نداشته باشد، ممکن است دچار عارضه‌های مختلف شوید.

برای انجام تزریق پی آر پی زانو به کلینیک دکتر ناصر یوسفی به عنوان بهترین کلینیک پی‌ آر‌ پی زانو در غرب تهران شماره تلفن 09039290599 تماس حاصب بفرمائید

حتما بفرمایید از سایت تماس گرفتید تا از خدمات نوبدهی آنلاین بهرمند شوید

???? درمان قطعی زانو درد با prp در کلینیک دکتر ناصر یوسفی

چنانچه شدت آسیب‌های وارده به زانو باعث ایجاد درد شدید التهاب و تورم شده است، می‌توانید برای تزریق پی آر پی به عنوان بهترین راه جایگزین درمانی استفاده کنید. بسیاری از افراد با مشاهده نتایج مثبت این روش را به عنوان بهترین متد جهت کاهش دردهای زانو می‌دانند. مراجعین بسیاری اعلام کرده‌اند که ۱۰۰ درمان قطعی زانو درد با پی ‌آر ‌پی زانو امکان‌پذیر است و شاهد بهبود عملکرد مفاصل زانوی خود بوده‌اند.

???? برای تزریق پی آر پی به صورت ایمن از طریق کیت‌های استاندارد و تحت نظر پزشکان مجرب و کارآزموده به کلینیک دکتر ناصح یوسفی مراجعه کنید. کادر پزشکی این کلینیک با داشتن سابقه تزریق برای بیماران و دریافت نتایج موفقیت آمیز به بهترین شکل فرایند درمان را برای شما انجام می‌دهند و شما می‌توانید پس از هر جلسه مراقبت‌های ویژه و برنامه‌های تقویتی برای افزایش دامنه حرکتی زانو دریافت کنید. برای دریافت نوبت با شماره‌های زیر در تماس باشید.

دکتر ناصح یوسفی | متخصص طب فیزیکی و توانبحشی

خلاصه مطالب

۱۰۰ درمان قطعی زانو درد با پی آر پی زانو در صورتی که شدت تخریب مفاصل زیاد نباشد، امکان‌پذیر است. در بیمارانی که دچار ساییدگی و آرتروز زانو هستند، تزریق پی ‌آر‌ پی فقط می‌تواند برای تسکین علائم تسکین درد زانو مؤثر باشد. به‌علاوه افرادی که دارای مشکلاتی چون گرفتگی عضلات، پارگی جزئی تاندون‌ها هستند می‌توانند در کنار روش‌هایی مانند فیزیوتراپی این روش را نیز امتحان کنند. 

میزان ماندگاری تزریق پی آر پی با تعداد جلسات درمانی رابطه مستقیم دارد. اگر تعداد جلسات به مدت یک سال ادامه داشته باشد، محدودیت حرکتی زانو نیز از بین خواهد رفت و می‌توانند علائم بهبودی را مشاهده کنند. برای تزریق پی آر پی در زانو به کلینیک دکتر ناصح یوسفی با بهترین کادر پزشکی مراجعه کنید تا نتایج مثبتی از فرایند درمان تحت نظر پزشکان متخصص را مشاهده نمایید. جهت دریافت مشاوره با شماره مندرج در صفحه اصلی تماس بگیرید. 

برای دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

منبع: سایت پی آر پی ایران و ۱۰۰ درصد درمان قطعی زانو درد با پی آر پی زانو

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.