چهارشنبه ۱۰ مرداد ۰۳

مرکز نوار عصب عضله دکتر ناصح یوسفی

تزریق پی آر پی یک روش درمانی نوین است که با استفاده از پلاسمای غنی از پلاکت (یا پی آر پی)، بهبود عملکرد مفاصل را امکان‌پذیر می‌سازد.

مرکز نوار عصب عضله دکتر ناصح یوسفی

۳ بازديد

???? مرکز نوار عصب عضله دکتر ناصح یوسفی ارائه دهنده خدمات با کیفیت در زمینه ارزیابی عملکرد عضلات و اختلالات اسکلتی و عصبی است. افرادی که قصد انجام الکترومیوگرافی برای تشخیص بیماری‌هایی مانند ام اس، نوروپاتی، اختلالات عصبی مانند صرع و پارکینسون را دارند، می‌توانند به کلینیک دکتر ناصح یوسفی در غرب تهران مراجعه کنند و در سریع‌ترین زمان ممکن نتیجه را دریافت نمایند.

در حال حاضر مراکز زیادی الکتروموگرافی را انجام می‌دهند، اما اگر می‌خواهید نتایج به صورت دقیق در اختیار شما قرار بگیرد و پس از آن راهکارهای درمانی به شما ارائه شود، کلینیک‌ دکتر ناصح یوسفی بهترین مرجع برای شماست. پزشکان پس از انجام نوار عضله چنانچه علائم مشکوک را مشاهده کنند، هرچه سریع‌تر برای درمان شما اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

???? انجام نوار عصب عضله در کلینیک دکتر ناصح یوسفی

در مرکز نوار عصب عضله دکتر ناصح یوسفی تمام فرایند الکترومیوگرافی با دقت و تحت نظر پزشکان متخصص انجام می‌شود. زمانی که عملکرد عصب‌ها یا عضلات دچار اختلال می‌شود، فرد احساس سوزن سوزن شدن در دست و پا خواهد داشت.

برای ارزیابی سلامتی بیمار، پزشک متخصص الکترودهای کوچکی را به دست و پا وصل می‌کند. از طریق این دستگاه سرعت انتقال اطلاعات به ثبت می‌رسد و از طریق آن پزشک متوجه می‌شود کدام عصب دچار گرفتگی شده است.

علاوه بر این بررسی هدایت عصبی در این تست یک سری برچسب بر روی پوست قرار می‌گیرد. برچسب‌ها قدرت سیگنال‌های بین دو یا چند نقطه را ارزیابی می‌کنند. پزشک هنگام تست نوار عصب عضله سوزن بسیار ریزی را در عضلات فرو می‌کند و مستقیماً فعالیت‌های الکتریکی و سرعت قدرت سیگنال‌ها را ثبت می‌کند.

الکترومیوگرافی با عوارض نادر همراه است. در مواردی ممکن است اندام‌هایی که سوزن وارد آن شده دچار خونریزی یا عفونت شود. پزشکان مجرب کلینیک دکتر ناصح یوسفی این آزمایش را با کمترین میزان عارضه برای شما انجام خواهند داد.

???? مزایای مراجعه به مرکز نوار عصب عضله دکتر یوسفی

مراجعه به مرکز نوار عصب عضله دکتر ناصح یوسفی مزایای بسیاری برای بیماران دارد که در ادامه به این موارد اشاره می‌کنیم.

تشخیص زود هنگام بیماری

افرادی که مدت‌ها علائم سوزن سوزن شدن یا گزگز در دست و پا را مشاهده می‌کنند، با مراجعه به این کلینیک می‌توانند برای تشخیص زود هنگام اقدام کنند. پزشکان با انجام این آزمایش کمک می‌کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن راه‌های درمانی مناسب را اتخاذ کنید.


مزایای مراجعه به مرکز نوار عصب عضله دکتر یوسفی


ارائه نتایج دقیق به بیماران

الکترومیوگرافی در مرکز از نوار عصب عضله دکتر ناصح یوسفی با دستگاه پیشرفته انجام می‌شود. بنابراین نتایج تست‌ها به صورت دقیق در اختیار شما قرار می‌گیرد.

تفسیر جواب آزمایش

از مهم‌ترین مزایای مراجعه به کلینیک دکتر ناصح یوسفی، دریافت تفسیر دقیق از نتایج است. این تفسیر و جواب این تست به درستی در اختیار بیمار قرار نگیرد، ممکن است روند درمان با اختلال مواجه شود و فرد عوارض بیشتری را تجربه خواهد کرد.

شماره تماس 09192404054 برای نوبدهی آنلاین

حتما بفرمایید از سایت تماس گرفتید تا از خدمات نوبدهی آنلاین بهرمند شوید

برخورداری از پزشکان متخصص

از مهم‌ترین مزایای مراجعه به مرکز نوار عصب عضله دکتر ناصح یوسفی، انجام الکترومیوگرافی تحت نظر پزشکان حاذق و مجرب است و می‌توانید با مراجعه به این کلینیک از فرایند انجام این تست اطمینان خاطر داشته باشید.

???? آمادگی برای الکترومیوگرافی در کلینیک دکتر یوسفی

قبل از اینکه برای انجام نوار عصب عضله اقدام کنید، باید با کادر پزشکی کلینیک دکتر ناصح یوسفی در تماس باشید تا شما را در جریان آمادگی قبل از تست قرار دهند. معمولاً پزشکان به شما پیشنهاد می‌کنند که قبل از انجام تست دوش نگیرید و از لوسیون‌ها و کرم‌های چرب کننده استفاده نکنید.

همچنین اگر از دستگاه ضربان‌ساز یا دستگاه الکترونیکی مشابه استفاده می‌کنید، حتماً پزشک را در جریان قرار دهید. به علاوه در صورت استفاده از مهار کننده‌ استیل کولین، داروهای کم خونی یا بیماری هموفیلی حتماً باید پزشک را مطلع کنید تا هیچ مشکلی در طول انجام تست بوجود نیاید.


آمادگی برای الکترومیوگرافی در کلینیک دکتر ناصح یوسفی

???? هزینه الکترومیوگرافی در کلینیک دکتر یوسفی

هزینه نوار اعصاب هر سال چند درصد افزایش خواهد داشت. هر کلینیک براساس تعداد اندام‌های مورد ارزیابی، قرار با بیمه‌های مختلف، دستگاه‌ها و تجهیزات مورد استفاده، قیمت متفاوتی را تعیین می‌کنند. در کلینیک‌های خصوصی که از دستگاه‌های مدرن استفاده می‌شود و نتایج توسط پزشکان متخصص در اختیار افراد قرار می‌گیرد، قطعا باید هزینه بیشتری بپردازید. 

مقالات بیشتر: مراکز نوار عصب و عضله تامین اجتماعی

از آنجا که در کلینیک دکتر یوسفی، پزشکان متخصص مراحل الکترومیوگرافی را انجام می‌دهند، به همین دلیل قیمت این تست نسبت به کلینیک‌های تخصصی دیگر بیشتر خواهد بود. برای اطلاع از قیمت نوار عصب عضله می‌توانید با کادر پزشکی در تماس باشید و اطلاعات کامل را در مورد آخرین تعرفه‌های تعیین شده دریافت نمایید.

راه‌های دریافت نوبت

برای انجام الکترومیوگرافی در کلینیک دکتر ناصح یوسفی می‌توانید از طریق دریافت نوبت آنلاین یا مراجعه حضوری اقدام کنید. اگر به هیچ یک از این راه‌ها دسترسی ندارید، می‌توانید با شماره‌های مندرج در صفحه اصلی سامانه تماس بگیرید تا کادر پزشکی اطلاعات لازم را در خصوص فرایند نوار اعصاب و عضله قرار دهند. به‌علاوه اگر هم پس از انجام این تست نیاز به دریافت مشاوره از پزشکان داشته باشید  می‌توانید به صورت حضوری به کلینیک مراجعه کنید و سوال‌های خود را با پزشک در میان بگذارید. برای دریافت نوبت هم اکنون می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

دکتر ناصح یوسفی | متخصص طب فیزیکی و توانبحشی

خلاصه مطالب

مرکز نوار عصب عضله دکتر ناصح یوسفی از جمله بهترین مراکز برای ارزیابی بیماری‌های عصبی و عضلانی است. بیمارانی که مشکوک به علائم بیماری‌هایی مانند ام اس، پارکینسون عارضه‌های نخاعی و مشکلات اسکلتی-عضلانی هستند، می‌توانند الکترومیوگرافی را تحت نظر بهترین پزشکان کشور انجام دهند. را انجام دهند. کلینیک دکتر یوسفی با برخورداری از پزشکان حاذق، استفاده از دستگاه‌های به روز و پیشرفته نتایج دقیق از این آزمایش به شما ارائه خواهد کرد. 

علاوه‌بر این با پزشکان ارائه تفسیر نتایج در کوتاه‌ترین زمان، در صورت وجود هرگونه مشکل خاص، راهکارهای درمانی را در اختیار شما قرار می‌دهند تا از عوارض بعدی جلوگیری شود. برای دریافت نوبت و مراجعه حضوری با شماره‌های درج شده در سامانه تماس بگیرید.

برای دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

منبع: سایت پی آر پی ایران و مرکز نوار عصب عضله دکتر ناصح یوسفی

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.