چهارشنبه ۱۰ مرداد ۰۳

مراکز نوار عصب و عضله تامین اجتماعی

تزریق پی آر پی یک روش درمانی نوین است که با استفاده از پلاسمای غنی از پلاکت (یا پی آر پی)، بهبود عملکرد مفاصل را امکان‌پذیر می‌سازد.

مراکز نوار عصب و عضله تامین اجتماعی

۳ بازديد

???? مراکز نوار عصب و عضله تامین اجتماعی نسبت به مراکز خصوصی هزینه کمتری دریافت می‌کنند. در حال حاضر بیش از نیمی از افراد که تحت پوشش بیمه قرار دارند، می‌توانند از خدمات درمانی متنوع با هزینه پایین‌تر بهره مند شود. از این رو افرادی که قصد دارند نوار اعصاب و عضله را انجام دهند، می‌توانند از خدمات بیمه درمانی و تکمیلی این سازمان استفاده کنند. برای اطلاع از هزینه نوار اعصاب با بیمه تامین اجتماعی با کلینیک دکتر ناصح یوسفی در تماس باشید.

مراکز نوار عصب و عضله که با بیمه تامین اجتماعی همکاری دارند، ممکن است تا سقف ۸۰ درصد از هزینه آزمایش را پوشش دهند. نوار عصب و عضله برای تشخیص بیماری عصبی و عضلانی بسیار ضروری است و به افراد کمک می‌کند تا زودتر برای درمان خود اقدام کنند. افرادی که توان پرداخت هزینه‌ها به صورت آزاد ندارند، می‌توانند به کلینیک‌های طرف قرارداد با تامین اجتماعی مراجعه کنند.

???? هزینه نوار عصب عضله با بیمه تامین اجتماعی

بسیاری از مراکز نوار عصب عضله تامین اجتماعی با این سازمان قرارداد دارند و ۸۰ درصد از کل هزینه‌ها را پوشش می‌دهند. تامین اجتماعی برای تامین مالی و حمایت از افراد برای پرداخت هزینه‌های مربوط به بیماری‌های مختلف خدمات متنوعی ارائه می‌کند. در واقع این سیستم با ارائه کمک‌های مالی از اقشار کم درآمد پشتیبانی می‌کند.

هزینه نوار اعصاب عضله با تامین اجتماعی تحت تأثیر عوامل مختلفی است. تعداد اندام‌هایی که مورد بررسی قرار می‌گیرند، پزشکان متخصص و دستگاه‌های مورد استفاده می‌تواند در هزینه کلی تاثیرگذار باشد.

بیشتر بخوانید: نوار عصب عضله دولتی در غرب تهران

نوع کلینیک

چنانچه به کلینیک‌های تخصصی مراجعه ‌کنید، هزینه‌هایی که بابت پزشکان متخصص می‌پردازید بیشتر خواهد بود. لازم به ذکر است حتی اگر تامین اجتماعی بخشی از هزینه‌ها را پوشش دهد، نسبت به مراکز دولتی باید هزینه بیشتری را بپردازید. برخی از مراکز خصوصی انجام الکترومیوگرافی ممکن است هزینه‌هایی مطابق با تعرفه دولتی دریافت کنید. از این رو حتما با کلینیک مورد نظر تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند. 


هزینه نوار عصب عضله با بیمه تامین اجتماعی 


تعداد اندام‌های مورد بررسی

 هر چقدر تعداد اندام‌هایی که باید برای از طریق این تست بررسی شوند بیشتر باشد، هزینه و قیمت نوار عصب بیشتر خواهد بود. شاید در برخی از مراکز این موضوع چندان مهم نباشد و هزینه نوار اعصاب یک‌جا و به صورت کلی دریافت شود. 

موقعیت جغرافیایی کلینیک

مراکز نوار عصب و عضله با تامین اجتماعی که در شمال شهر قرار دارند معمولاً قیمت بیشتری برای الکترومیوگرافی تعیین می‌کنند. در این صورت حتی اگر تامین اجتماعی بخشی از هزینه‌ها را بپردازد، در مجموع باید میزان هزینه بیشتری را جهت این آزمایش و تفسیر آن بپردازید.

برای انجام الکترومیوگرافی و تست هدایت عصبی به کلینیک دکتر ناصح یوسفی مراجعه کنید.

شماره تماس 09192404054 برای نوبدهی آنلاین

حتما بفرمایید از سایت تماس گرفتید تا از خدمات نوبدهی آنلاین بهرمند شوید

???? اهمیت پرداخت هزینه نوار عصب عضله با تامین اجتماعی

مراکز نوار عصب و عضله تامین اجتماعی بخشی از هزینه‌ها را پوشش می‌دهند و این می‌تواند در فرایند تشخیص و درمان به موقع مراجعین مؤثر باشد. از جمله مزایای مراجعه به مراکز نوار عصب و عضله تامین اجتماعی شامل موارد زیر است:

دسترسی به سیستم درمانی مناسب

تامین اجتماعی از طریق بیمه‌های تامین بهداشتی به افرادی که توان پرداخت هزینه‌های درمان به صورت آزاد را ندارند، امکان دسترسی به خدمات درمانی و تشخیصی را فراهم می‌کند. بدون دفترچه تامین اجتماعی پرداخت هزینه نوار عصب و عضله برای بسیاری از افراد پذیر امکان پذیر نیست و همین امر می‌تواند در تأخیر درمان بیماری و تشدید علائم و بروز عوارض جدی مؤثر باشد.


اهمیت پرداخت هزینه نوار عصب عضله با تامین اجتماعی 


کاهش هزینه‌های انجام آزمایش

مراکز نوار عصب و عضله تامین اجتماعی بخشی از هزینه‌ها را متقبل می‌شوند. کلینیک‌هایی که با این سازمان قرارداد دارند و بخشی از هزینه‌ها تحت پوشش قرار می‌گیرد، برای افراد بهترین مرجع بشمار می‌آیند. افرادی که نمی‌توانند این هزینه را در کلینیک‌های خصوصی پرداخت کنند، با مراجعه به این مراکز هزینه پایین‌تری خواهند پرداخت.

???? پرداخت هزینه الکترومیوگرافی با بیمه تکمیلی

بیمه تکمیلی با بیمه درمانی تفاوت دارد. زمانی که هزینه‌های تست الکترومیوگرافی را با بیمه درمانی می‌پردازید، بخشی از قیمت این تست به دلیل پوشش بیمه کسر می‌شود و شما باید باقی مبلغ را بپردازید. اما اگر کلینیکی با بیمه درمانی تامین اجتماعی قرارداد نداشته باشد، باید هزینه نوار اعصاب را به صورت آزاد بپردازید. سپس بخشی از مبلغ یا کل آن را از طریق بیمه تکمیلی دریافت کنید.

???? نوار عصب عضله با تامین اجتماعی در کلینیک دکتر یوسفی

کلینیک دکتر ناصح یوسفی از جمله مراکز خصوصی و معتبری است که تست الکترومیوگرافی را برای بیماران انجام می‌دهد. افرادی که دچار عارضه‌های نخاعی یا مشکوک به بیماری‌هایی مانند ام اس، پارکینسون یا آسیب‌های اسکلتی عضلانی هستند، با مراجعه به این کلینیک می‌توانند  فرایند درمان را تحت نظر پزشکان متخصص طی کنند.

 اما یکی از مهم‌ترین موارد بحث هزینه و پوشش مبالغ تعیین شده برای انحام این تست از طریق بیمه تامین اجتماعی است. در کلینیک دکتر ناصح یوسفی خدمات مربوط به تست نوار عصب و عضله توسط پزشکان مجرب انجام می‌شود. از این رو برای اینکه بدانید آیا می‌توانید با بیمه تامین اجتماعی هزینه نوار عصب عضله را بپردازید، باید با پرسنل این مرکز درمانی در تماس باشید. پرسنل پزشکی این مرکز اطلاعات کاملی را در مورد آخرین هزینه نوار عصب و عضله و امکان پوشش آن توسط بیمه تامین اجتماعی در اختیار شما قرار خواهند داد.

دکتر ناصح یوسفی | متخصص طب فیزیکی و توانبحشی

خلاصه مطالب

مراکز نوار عصب عضله تامین اجتماعی معمولاً بخش زیادی از هزینه‌ها را افرادی که نمی‌توانند به صورت آزاد بپردارند را پوشش می‌دهند. با مراجعه به این مراکز می‌توانید این آزمایش را با قیمت مقرون به صرفه انجام دهید. در صورت پرداخت کامل هزینه به صورت آزاد، چنانچه دارای بیمه تکمیلی باشید، بعداً بیمه بخشی یا تمام آن را به شما پرداخت خواهد کرد.

کلینیک دکتر ناصح یوسفی از جمله معتبرترین کلینیک‌های انجام تست نوار عصب عضله است و شما می‌توانید با اطمینان خاطر این آزمایش را در این مرکز انجام دهید. برای دریافت اطلاعات کامل در ارتباط با هزینه‌های تست نوار عصب و عضله می‌توانید با این کلینیک تماس بگیرید تا کادر پزشکی به طور دقیق شما را راهنمایی کنند.

برای دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

منبع: سایت پی آر پی ایران و مراکز نوار عصب و عضله تامین اجتماعی 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.