جمعه ۲۶ مرداد ۰۳

پی آر پی زانو + قیمت و عوارض

تزریق پی آر پی یک روش درمانی نوین است که با استفاده از پلاسمای غنی از پلاکت (یا پی آر پی)، بهبود عملکرد مفاصل را امکان‌پذیر می‌سازد.

پی آر پی زانو + قیمت و عوارض

۶ بازديد

???? اطلاع از فرایند تزریق پی آر پی زانو قیمت و عوارض آن برای افرادی که می‌خواهند از طریق این روش برای درمان عارضه‌های زانو اقدام کنند، بسیار اهمیت دارد. ‏پی آر پی یا پلاسمای غنی از پلاکت یکی از روش‌های درمانی جدید است که نسبت به روش‌های دیگر از جمله جراحی یا تعویض مفصل زانو تأثیر بیشتری دارد و افراد می‌توانند پس از چند جلسه علائم بهبودی را مشاهده کنند. چنانچه قصد انجام درمان بیماری‌های زانو از طریق پی آر پی را دارید، با کلینیک دکتر ناصح یوسفی در تماس باشید و اطلاعات لازم را در ارتباط با مراحل درمان دریافت نمایید.

قیمت جلسات پی آر پی زانو بستگی به شدت عارضه و میزان تخریب مفاصل زانو دارد. به طور مثال افرادی که دچار آرتروز هستند، باید تعداد جلسات بیشتر برای تزریق داشته باشند. از سوی دیگر برای جلوگیری از عوارض پی آر پی درمانی شما باید حتماً به کلینیک‌های تخصصی با داشتن کادر پزشکی مجرب مراجعه کنید. برای اطلاع از فرانید تزریق پی آر پی زانو قیمت و عوارض احتمالی این روش، با کلینیک دکتر ناصح یوسفی به عنوان بهترین کلینیک تزریق پی آر پی در تماس باشید.

???? تزریق پی آر پی زانو و تأثیر آن بر زانو درد

پی آر پی زانو یا تزریق پلاسمای غنی از پلاکت روش درمانی جدیدی است که در آن پلاسمای خون فرد دارای تعداد بالای پلاکت است. در فرایندی که در آن پلاکت‌ها از سایر اجزای خون جدا می‌شوند، محلول به دست آمده به مفاصل زانو تزریق می‌شود.

پلاکت‌ها دارای فاکتورهای رشد هستند که برای ترمیم بافت‌های آسیب دیده و کاهش تورم زانو بسیار کمک‌کننده است. در این روش معمولاً برای درمان سائیدگی، آسیب‌های تاندون زانو، آسیب‌های عصب زانو از روش پی آر پی استفاده می‌شود. افراد پس از چند جلسه می‌توانند شاهد کاهش میزان التهابات باشند و تأثیر آن را بر بازیابی محدودیت حرکتی زانو مشاهده کنند.

???? قیمت تزریق پی آر پی در زانو

قمیت تزریق پی آر پی زانو هر سال چند درصد افزایش می‌یابد. چنانچه به کلینیک‌های تخصصی مراجعه کنید، به دلیل استفاده از کیت‌های پیشرفته و استاندارد باید هزینه بیشتری بپردازید. برای تخمین دقیق قیمت پی آر پی باید فاکتورهای مختلفی را در نظر بگیرید. عوامل متعددی بر هزینه تزریق پی آر پی زانو تأثیر دارند که در ادامه برخی از آنها اشاره کردیم.

ناحیه تزریق

اگر تزریق پی ‌آر پی در مفاصل بزرگ زانو انجام شود، هزینه بیشتری دریافت می‌شود. اما اگر در مفاصل کوچک مانند کشکک زانو تزریق انجام شود، هزینه کمتری را باید بپردازید.

تعداد جلسات پی آر پی درمانی

به طور معمول برای دریافت نتیجه مطلوب، تزریق پی آر پی باید ۲ تا ۳ جلسه انجام شود. برخی از بیماران ممکن است به جلسات بیشتر درمانی نیاز داشته باشند و مطابق آن باید قیمت بیشتری دریافت کنند.


قیمت تزریق پی آر پی در زانو | کلینیک دکتر ناصح یوسفی 


نوع و تعداد کیت‌های مصرفی

در تزریق پی آر پی، استفاده از کیت‌های باکیفیت و دستگاه‌های جدیدتر معمولاً در فعالیت پلاکت‌ها اثرگذار است. در کلینیک‌هایی که از کیت‌های استاندارد استفاده می‌شود، قاعدتاً باید هزینه بیشتری بپردازید.

تجربه و مهارت پزشکان

پزشکان متخصص و با تجربه هزینه بیشتری را دریافت خواهند کرد. مهارت پزشک در تزریق پی ‌آر‌ پی تأثیر زیادی بر نتیجه درمان دارد. از این رو اگر به کلینیک‌های تخصصی که دارای پزشکان مجرب هستند مراجعه کنید، قیمت تزریق prp بیشتر خواهد بود.

مکان انجام تزریق پی آر پی زانو

کلینیک‌های تخصصی هزینه بیشتری نسبت به بیمارستان‌های دولتی از بیماران دریافت می‌کنند. برخی از بیمارستان‌ها تعرفه خاصی برای تزریق پی آر پی در نظر می‌گیرند. از سوی دیگر ممکن است پزشک آزمایش خون و حتی تصویربرداری مانند اشعه ایکس یا ام آر آی را تجویز کنند. علاوه‌بر این شما باید هزینه داروهای بی‌حسی را بپردازید. بنابراین ممکن است مجموع قیمت تزریق پی آر پی افزایش یابد.

???? رایج‌ترین عوارض تزریق پی آر پی زانو

تزریق پی آر پی زانو در کل یک روش ایمن است، با این حال ممکن است مانند هر روش درمانی عوارض جانبی محدودی داشته باشد. خطرات و عارضه‌های احتمالی تزریق prp زانو شامل موارد زیر است:

وجود درد در محل تزریق

بیماران ممکن است پس از تزریق احساس درد خفیفی داشته باشند. دردهای ایجاد شده در ناحیه زانو معمولاً پس از چند جلسه از بین می‌رود.


رایج‌ترین عوارض تزریق پی آر پی زانو 


ایجاد عفونت

اگر تزریق پی آر پی زانو توسط پزشک متخصص انجام نشود، ممکن است خطر عفونت را به همراه داشته باشد.

آسیب عصبی بر اطراف محل تزریق

آسیب به اعصاب زانو در صورتی اتفاق می‌افتد که فرایند درمان تحت نظارت پزشک متخصص انجام نشود.

واکنش‌های آلرژیک

از آنجا که پلاسمای غنی از پلاکت از خون فرد گرفته می‌شود، خطر واکنش آلرژیک وجود داشته ندارد، با این وجود قبل از انجام پی ‌آر‌ پی با پزشک متخصص مشورت کنید.

???? برای جلوگیری از عوارض تزریق پی آر پی به کلینیک دکتر ناصح یوسفی با داشتن کادر پزشکی مجرب و کارآزموده مراجعه کنید. پزشکان این کلینیک به علت آشنایی با روش‌های استانداردسازی و محل تزریق پی آر پی در مفاصل زانو فرایند درمان را به صورت ایمن برای شما انجام می‌دهند. برای دریافت نوبت و مشاوره با شماره‌های زیر در تماس باشید و اطلاعات لازم را در ارتباط با فرایند تزریق پی آر پی زانو قیمت و عوارض احتمالی این متد درمانی دریافت کنید.

دکتر ناصح یوسفی | متخصص طب فیزیکی و توانبحشی

خلاصه مطالب

 اطلاع از فرایند تزریق پی آر پی زانو قیمت و عوارض آن برای بیماران بسیار اهمیت دارد. پی آر پی درمانی یکی از روش‌های نوین در علم پزشکی است که به درمان عارضه‌های زانو از جمله آرتروز، تاندونیت، آسیب عصب‌های زانو کمک می‌کند و طی چند جلسه می‌توانید علائم بهبودی را مشاهده نمایید.

قیمت تزریق پی آر پی زانو تحت تأثیر نوع کلینیک، پزشکان متخصص، تعداد جلسات، تعداد و انواع کیت‌های مصرفی است. از سوی دیگر برای پیشگیری از خطرات و عارضه‌های جانبی باید به کلینیک‌های تخصصی دارای پزشکان مجرب مراجعه کنید. کلینیک دکتر ناصح یوسفی به عنوان بهترین کلینیک‌ تزریق پی ‌آر پی در غرب تهران است. شما می‌توانید تحت نظر مجرب‌ترین ارتوپد‌های کشور فرایند درمان را طی کنید و مراقبت‌های لازم را پس از هر جلسه تزریق دریافت کنید.

برای دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

منبع: سایت پی آر پی ایران و پی آر پی زانو + قیمت و عوارض

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.